2.10.2004

LALKI - wernisaż Magdy Bielesz

"Lalki'
Nie lubię opisywać moich projektów. Wolę nic nie sugerować.
Przyjechałam tu na miesiąc w ramach projektu extereme art . Przez cały wrzesień starałam sie być częścią tego miejsca.
Mój projekt jest o kobietach. Sportretowałam te które tu przychodzą najczęściej na sobotnie wydarzenia do Wolnej Pracowni PGR_ART a czasem w tygodniu.
Dostają to po co przyszły bądź odchodzą z nadzieją że może uda się następnym razem...
Opisuję świat zapomocą wrażeń, zmysłów, symboli, poprzez dzieństwo.
Dlatego postaci na moich obrazach mają buzie lalek.
Czasem myślę gdzie kończy sie nasza sztuczność a zaczyna naturalność. Ta praca jest o relacjach.
Jak powiedziała Barbara Kruger - nasze ciało to pole walki...
Dokumentuję tu moje odczucia. Jest to intymne ale dzielę sie tym z innymi. Nie chcę nic narzucać chcę zasygnalizować. Lubię dzielić się z ludźmi moimi emocjami.

Wernisaż
2 października 2004 godz 22.00 w Wolej Pracowni PGR_ART / Kolonia Artystów / teren Synergii99 / Stocznia Gdańska /więcej info udziela kurator projektu: Sylwester Gałuszka 505391891, wjazd z ulotka 2 pln, pozostali 5 pln, Karty CHS free
Zgłoszenia [nazwisko + imię] na adres: nikt222@wp.pl
oprawa muzyczna:
dj Parys [electro]
dj Crispy [electro] , dj Macio [d'n'b]
http://www.magdabielesz.art.pl/





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz